Thursday, January 13, 2011

genap ar 6 month Im waiting u a....

ari nie genap lah saya menuggu awak 6 bulan serta x jumpa awak...
saya sbnrnyew dah penat nak menuggu awak....tapi saya stilll sayangkan awak.....saya kena tnggu or lupakan awak wat selama2nyew....saya nak awak ada ngan saya....
awak tahu x smlm saya gi kenny rogers kat setapak....
saya nampak satu laki yg jadi pelayan kat situ mcm rupa awak...
tapi dia x mcm awak...dia cpt mara....
awak cool n sentiasa senyum...dia lak sentiasa masam...
walaupun dia pndng saya mcm awak pndng saya......
saya tahu itu bukan awak....
x kan lah awak yg dah berkerjaya bsr nak jadi pelayan...bukan gler kew namanyew...
nama dia pun dkt ngan nama awak...nama dia arif....
nama awak azri....emmmm
mesti pelikkan mcmmn saya tahu nama dia...
sbb saya dngr kwn dia panggil dia arif....
pekakan telingga saya...huhux...
bila lah awak nak balik sini n rawat saya balik....
best sngt kew jb????x best kew kl????
awak baliklah bertugas kat kl....
saya janji alau awak balik kl saya akan jadi pesakit awak tiap2 hari semasa awak bertugas ...
n waktu tuh awak blh lah tnya soalan kat saya mcm2....walaupun soalan tuh x ade kena-mengena ngan pekerjaan awak....

                 plszzzzz....baliklah kl.......

                                                         jangan biarkan saya menuggu awak terlalu lama sebab kesabaran saya pun ade batasnyew....

No comments: