Tuesday, March 29, 2011

APa iTU CAntiK????

koarang semua boleh tak aku nak tanya cantik dari pandangan koarang semua macammana???
adakah cantik dari pandangan koarang ialah sesorang yang mempunyai rupa dan tubuh yang cantik???
atau sesorang yg mempunyai rupa tapi tubuh yang tidak menarik???atau sesorang yg mempunyai hati yang cantik???tapi aku akaui setiap orang mempunyai pandangan yang berbeza tebtang ape itu cantik...betul tak???seperti sesetengah orang cakap cantik itu subjektif...dan ada sesoarang cakap cantik itu hanya sementara....dan tak akan kekal selamanyew...ade orang cakap pompuan yang mempunyai tubuh badan yang cantik adalah cantik,walaupun rupa tidak secantik badan...ade jugak kata perempuan yg chubby itu cantik...kelakar tak??tapi memang betul gak...zaman sekarang menenjukkan perempuan yang berbadan chubby lbih disukai lelaki...hehe...so chubby kan lah diri anda{jgn percaya kepada kata ku}haxhax...ade jugak cakap perempuan yabg bertudung itu cantik...memang betul gak....walaupun aku tak pakai tudung...tapi ak sokong...hehe...tapi koarang betul ke perempuan yg chubby mcm ak nie cun???cun kew ak???ak x rasa ak cun....hahaha(Ketawa dengan gembira sebab pengakuan yang benar)..HEHE...moral of this story ialah...x kisah lah ape pun rupa kita...kadang2 orang yang memandang kita merasakan kita cantik dimata diaorang walaupun kita kadang kala merasakan seperti diaorang buta...haxhax...tapi itu memang dasar manusia...tidak akan suka pada benda yang sama dan setiap kita akan menilai cantik itu dari dasar yang tertentu...jadi banggalah dengan diri kita yg seadanyew...kerANA dirimu begitu berharga...haha...ayat x boleh blah kowt...kuang3...

No comments: