Saturday, April 16, 2011

aKu tAk TAhu PerASaaN kAu kAT weh...

semalam tettttt tanya kat aku apew perasaan aku terhadap dia...aku dah bgth perasaan aku kepada kau weh...kalau kau tak faham jugak...aku dah tak tahu nak cakap ape lagi...sebab apa yang ak cakap smlm adalah tulus dan jujur dari hati aku...memang agak gila aku boleh sayang dan suka kat kau...aku tahu kau memang tak nak kita couple...tapi tak apa weh...kalau ko nak kita kekal sebagai kawan...aku terima jew...asalkan benda tuh yang terbaik untuk kau dan aku...bila kau cakap kau rindu dekat aku dan sayang dekat aku...aku ingat kau main2,tapi kau kata kau memang rindu dan sayang dekat aku...bukan aku tak nak percaya weh..sebab dulu kau pernah bagitahu aku..kau cakap kau rindu dan sayang dekat aku hanya untuk mengembirakan aku,tak lebih daripada itu...so macammana nak aku percaya kat kau weh???mana satu yang betul weh???aku sendiri tak tahu apa perasaan kau terhadap aku yang sebenar weh...bila kau tanya aku..andai kata aku,kau dan tetttt satu universiti macammana???aku tak boleh nak jawab weh...hehe..sorry...tapi nampaknyew kau memang nak satu universiti dengan aku yek???tapi weh aku teringin sangat nak tahu apa perasaan kau terhadap aku???andai kata satu hari aku mengetahu perasaan kau...aku akan bersyukur weh...hehe... 

No comments: