Friday, April 8, 2011

BiLA sOaLaN CEpUMaS kAWAn2 ku BerTANYa....aiiiIYYyoOOo....

hari ini aku aqilah.marinie dan mariena hang out together again...tapi kali ini kitaorang pergi giant batu caves jew...hehe...dah orang ajakkan,kita join je lah...tak akan nak menolak pulak...hehe...sebenarnyew aku join diaorang sebab bosan dekat rumah,rindu dekat diaorang dan yang paling penting aku lapar...tak ada makanan untuk dimakan hari ini...so bila diaorang ajak keluar macam lucky draw lah...sebab ak dapat mengenyangkan perut aku,walaupun dengan mengunakan duit sendiri...hehe...actually ini bukan topik cerita aku..topik cerita aku yang sebenar adalah...lepas kitaorang pergi giant aku pun lepak lah dekat rumah marinie...tapi waktu kat giant mariena ade beli sebuah novel,tapi tajuk dia aku lupa pulak...suddenly,aqilah suruh ak baca sinopsis novel tersebut..dia cakap novel tersebut ade kena-mengena dengan aku...aku pun dengan excited tanpa berfikir panjang dan hati yang terbuka membaca lah novel tersebut...novel tersebut mengisahkan soarang gadis yang terpaksa memilah lelaki untuk menjadi teman hidup beliau...lepas aku dah baca sinopsis tuh..aku pun tanya lah aqilah...ape kena-mengena ak dengan cerita nie...lepas tuh dia bagitahu aku...satu hari nanti mungkin aku terpaksa memilih diantara A,B,R DAN SIFU...bila ak dengar jawapan aqilah tuh...ak pun tercengang lah...terkejut beruk aku dibuatnya...lepas tuh marinie tanya aku...mana satu yang akan kau pilih nanti weh???ah sudah...terdiam aku nak beri jawapan kepada soalan yang dipertanyakan oleh marinie tuh...mengalahkan soalan undang2 negara...hehe...ok sekarang aku bagi jawapan dekat koarang yek...kalau A lah kan,aku tak tahu kenapa semenjak2 nie ak asyik teringat dekat dia dan aku tak tahu kenapa hati aku cakap aku akan berteu dengan dia semula,koarang tahu tak 8 bulan aku cuba untuk melupakan dia..tapi sekarang dia muncul dalam ingatan aku secara tiba2..ini memang merisaukan aku weh...dan kalau koarang tanya tentang B kan....aku mengaku aku dah start sayang dan suka kat dia,tapi aku tak tahu lah kalau perasan tuh akan berubah secara tiba2 suatu hari nanti...kalau R pulak,aku mengaku suatu saat yang lalu,didalam hati aku menyukai seorang lelaki yang bernama R,tapi dengan keegoan dia lah jugak,aku jadi benci dan hilang perasaan tersebut...walaupun R dah banyak berubah dengan aku...sekarang dia mengambil berat tentang aku...namun mungkin ak akan menyayangi dia sebagai kawan jew...dan yang terakhir SIFU MARINIE...marinie aku bukan benci kat sifu kau,tapi hati aku mungkin menerima dia sebagai kawan jew...emang dala novel yang koarang suruh aku baca sinopsis tuh,akhir sekali wanita tersebut memilih lelaki yang dibencinyew...namun dalam realiti kehidupan,mgkin tak akan menjadi tersebut...lagipun aku bukan kenal SIFU ko...sebab tak pernah terdetik dalam hati aku untuk mengenali SIFU kau lbih dari seorang kwn...so ini semua segala jawapan dan penjelasan terhadap soalan yang koarang tanya tadi...hehe

No comments: