Tuesday, April 12, 2011

CeriTa ArI nIe....

ari nie ak nak cerita banyak benda sikit....ok first aku nak cerita pasal kelas spa aku hari ini,apa ada dengan kelas spa aku kan ari ini???dah macam lagu ada apa dengan cinta lak...hahax...balik kepada topik...kelas spa aku hari ini kitaorang buat sauna...sauna???sti koarang pelikkan aku pergi belajar...tapi aku pulak yang kena buat sauna...memang dekat kelas spa...kitaorang belajar tapi kitaorang jugak menjadi bhan experiment dia...hehe...tpi koarang ak cakap terus terang lah yek...panas kowt...ko bayang kan one hour aku dengan husna kat dalam pondok sauna tuh...koarang nak tahu nape ak panggil dia pondok...sebab dia punya tmpt sauna towh cuma blh muat dua orang jew n besar dia mcm pondok kat depan rumah koarang...tapi yang pasti ade muzik...haha...dahsyat tak???tapi cikgu kitaorang tak pasang lah..cuba cikgu tuh pasang lagu kumpulan balck eyed peas,justin bieber ke atau lady gaga???gerenti aku dengan husna akan berdansa didalam pondok sauna towh...haha...tapi aku x dapat tangkap gambar sebab bhaya kowt..kita orang berkemban...kang alau msuk blog jadi isu panas lak...lebih baik tak payah kan...hahahaha....okie topik yang kedua pulak ialah tadi azura tak pergi kelas spa...coz dia dae hal...so ak balik sendiri lah nmpknyew...hehe...tapi ada orang nak tumpangkan aku naik kereta...kak ayu...almaklumlah aku nie kan pemalu...so menolak lak...lah2 koarang tahu kat belakanag aku ade 2 orang laki ikot...aku pun ape lgi jalan mcm ribut lah...nak lari dah tak nak...coz cikgu ckap 30 minit dalam sauna ibarat kitaorang jogging 200km???byngkan...tapi nasib baik tak jadi apa2 kowt..ALHAMDULILAH...topik yang terakhir ialah...ari nie cukup aku dengan Teeeeettttt 2 bulan...hehe...happy walaupun kitaorang just kawan...tapi aku sayang dia...hahax...

No comments: