Tuesday, April 26, 2011

meNaNgIS....

im cry again....
nangis n nangis....nadhirah pew nak jadi dengan ko nie???
sedar lah weh...x yah nak nangis sebab dia....
ko kan kuat...minah aty batu n cool...
tpi npew dengan dia ko asyik nangis x menentu....
nadhirah jwb yek...
aku pown x tahu npew ak nangis sebab dia...
hati mcm dah berkecai jewk...
dah x tahu nak wat pew...
rasa mcm nak bwk diri kew china sekejap...
tiket pown dah ade...cuma tnggu masa nak terbang jew ke sana...
tapi aku tak tahu mak aku kasi kew x????
emmmmmmmppphhhhhhh....
serius ak perlu pergi jauh untuk sementara waktu kowt...
hati ak berkecai campur hancur tahap gler....
china oh china....
adakan ibu aku membenarkan aku menenangkan diri disana???
ak harap ak dapat pergi menenangkan diri disana...
sebab...
ak dah x tahan nak menangis lagi wehhhhh...
ati aku sakit....

No comments: