Saturday, April 9, 2011

shoPping UnTuK kAiN rAyA...hEHe

hari ini aku telah diajak oleh ibu aku untuk menemani beliau membeli kain untuk persiapan raya...walaupun raya lama lagi..tapi kain untuk raya harus dipersiapkan agar persiapan raya yang bakal menelang akhir bulan lapan nanti tidak menjadi tunggang-langgang..hehe...memang terlalu awal persiapan raya bagi mereka yang hanya membeli baju yg ready made jew...tapi bgi mereka yang menempah..agak lewat sekarang...kerana start bulan 3 lagi orang telah menghantar tempahan baju raya kepada tukang jahit...nemang agak gler bunyi dia..tapi itu memang realiti...hehe...berbalik kepada kain raya yang dibeli oleh ibu aku...tahu nie ibu aku telah membeli 5 helai kain untuk aku dan 6 helai kain untuk ibu aku...memang banyak gler...tapi nasib baik jakel bgi diskuan hebat kat ibu aku...hehe...diskaun untuk regular dan special custoer lah dia cakap...haxhax...bajet kain tahun ini jew msmp mencecah tettttt[angka x bleh disebut...hehe]...memang boros ibu aku membelanja...hAXHAX...CAKAP IBU..AK PUN SAMA JEW...hehe...anyway tx ibu sebab belikan aku kain raya yang cantik...kakak suka sgt kain yang ibu belikan..sebab kakak yang pilih dan harga dia ibu tak kisah pun...haha...so aku malas nak cerita panjang lebar...koarang tengok jew lah picture yang aku tangkap nie...

 gambar nie aku tangkap waktu ibu aku sibuk memilih kain cotton kat tingat 1 kedai jakel shah alam...memang banyak cotton yang eksklusif lah katakan...cantik kowt...smpai rambang mata aku dibuatnyew...hehe
 
 ini lah kain raya aku tahun ini yang diborong oleh ibu aku...cantik tak???haxhax
 yang ini pulak kain raya ibu aku tahun ini...hehe
 gambar ini aku tangkap waktu kain bercampur aduk...sjew jew nak gramitis ckit...haxhax...x bleh blah ayat aku...
 ini semua kain cotton ibu dan aku punya....banyak tak???
gambar nie sama jew dengan kat atas cuma sudut yang berbeza...agak2nyew bleh jual tak kain cotton ibu dan aku punya nie???hehe..mau mengamuk ibu aku nanti...haha

No comments: