Sunday, April 17, 2011

ThanK yOu AYAh DAn Ibu...

hari ini memang best gila lah beb...serius aku tak tipu nak tahu kenapa???hari ini ayah aku dan ibu aku telah mengajak aku pergi ke klcc(kuala lumpur convention centre)...mesti koarang pelikkan kenapa my parents want me to go there and follow them...sebab dekat sana ada pc fair koarang tahu tak???serius aku berani sumpah memang harga dia meletup lah...aku tak sangka lak ayah aku dengan mak aku pergi sana nak belikan aku laptop dan kamera ala photographer lah katakan???serius aku x sangka koarang...macam mimpi jadi realiti jew koarang tahu tak...aku memang dah lama aim kat kamera ala profesional orang katakan...hehe...lah2 hari ini ayah dan ibu aku belikan untuk aku kowt...mak aiiii...bukan main happy giler lah aku jawabnyew....walaupun kamera aku bukan jenama canon or nikon..tapi serius aku bersyukur dengan jenama fujifilm...serius koarang nice to take a good picture...laptop pula...memang aku tak dapat warna yang aku nak iaitu merah...namun aku bersyukur dengan warna yang ibu dan ayah aku belikan...iautu warna agak2 gansa n coklat...tapi memang cantik ar...
so dekat bawah ini ak ade sediakan gambar kamera aku dan laptop baru aku...tapi aku upload dalam yahoo image lah...sebab tak sempat nak tngkp yang real lagi..tapi gambar yang aku upload kan kat bawah ini memang serupa dengan kamera dan laptop aku...hehe





hah ini kamera aku nama dia FUJIFILM FINEPIX HS10


hah yang ini pulak laptop aku yang ibu dan ayah aku beli...
nama dia ACER ASPIRE...


HEHE...TX TO MY PARENTS COZ BUY THIS TWO ITEM THAT I REALLY LOVE IT...
IBU N AYAH....
KAKAK SAYANG IBU N AYAH...
HEHE...
SERIUS TAK TIPU...
KAH3...:)

No comments: