Saturday, April 2, 2011

this entry only 4 QiLaH n MiNI My BfF....

aqilah n marinie this entry only for you all,weh koarang kalau boleh ak tak nak berpisah dengan koarang berdua...sebab koarang lah sumber kekuatan aku selepas parents aku...koarang jgak ar tempat untuk ak meluahkan segala tidak puas hati n kesedihan terhadap sesuatu kejadian dalam hidup aku....tapi koarang nampaknyew tak lama lagi kita bertiga akan berpisah...sebab masing2 dengan hala tuju masing2...kalau boleh aku berharap koarang berdua akan satu universiti dengan ak...tapi nampaknyew itu semua angan2 ak yang tak boleh jadi kenyataan untuk seumur hidup ini...qilah walaupun selama ini ak wat ko marah or sakit hati terhadap aku...tapi sejujurnyew aku suka dan sayang ko sebagai kawanbaik aku..neang kadang2 sikap aku menunjukkan ak tak suka dan benci dekat kau...tapi itu bukan yang sebenarnyew...hakikat yang sebenarnyew ak nak tngk gelagat kau sahaja...sebab bila aku tngk gelagat kau waktu ak sedih atau marah aku akan hilang segala kemarahan dan kesedihan tuh...ak minta maaf qilah slama kita berkawan ini kalau ak ada wat salah dan silap...ak harap kita akan kekal menjadi kawan baik untuk selamanyew....to marinie...marinie kau tahu tak mini aku pun sayang dan suka kawan dengan kau...walaupun orang cakap mulut ko berbisa mengalahkan ular tedung..tapi bagi ak kau adalah salah satu kawan terbaik yang pernak ak ada...tak ada soarang pun boleh menganti tempat kau dan qilah...sebab koarang terlalu istimewa dalam hati aku...koarang aku berharap...walaupun kita terpaksa berpisah untuk mengejar cita2 kita...aku harap koarang still ingat dekat aku n menganggap aku kawan baik koarang walau macammana pun keadaan yg bakal menjelma...begitu juga dengan aku...ak jugak berharap 10 tahun dari sekarang kita akan buat pertemuan semula dan masa tuh aku tak nak dah berpisah dengan koarang...dan ak berharap jugak kita smua akan berjaya dalam hidup dan sejahtera...AMIN...

AQILAH N MARINIE.....
AK SAYANG KOARANG...
WALAUPUN SAPE KOARANG PADA MASA AKAN DATANG...
KOARANG TETAP BFF AK SMP BILA2...
N KOARANG ADALAH INSAN YG TERISTIMEWA
DALAM HAYAT AK....
LOVE U ALL SO MUCH.....
BFF
MINI
DIRA
QILAH...

1 comment:

areqiella said...

kelakar la wehhh....
aq nak tergelak da....
da terbahak2...
jiwamg kawan aq ni...