Monday, April 25, 2011

TINGGALKaN jEWk AtAU tERuSkAn????

Asalamualikum n selamat sejahtera semua....

okie koarang msti pelik kan dengan tajuk ak ari nie...tinggalkan jewk atau teruskan???
okie sebenarnyew kaorang nak taw x ak dah tawar ati ngan satu mamat nie...ak bukan main payah n bersungguh nak pikat aty dia n pujuk dia...tapi mcm x ade reaksi kowt...
my mom say lah...ibu kalau jadi kakak,ibu tinggalkan jewk...
sebab ramai lagi yg tnggu kakak kat luar sana...terdetik jugak aty ak nak wat mcm towh...tapi koarang nak tahu x???ak kan sbenarnyew dah terlampau sayang kat dia...
kalau ak tinggalkan dia kali nie...ak sure mana2 laki pown x leh masuk ke dalam aty aku
untuk satu tempoh masayang lama...sebab ak terlalu sayangkan dia...
aku tak tahu lah nape ak jadi mcm nie...mcm kena santau pown ade..tapi xkan lah...
kalau dah berkenan nak wat mcmmn kan???tapi ak tetap ak cuba dna terus menunggu untuk menawan ati dia...jangan pernah mengalah...hehe...
aku akan berdoa setiap kali sembahnyang yg dak laki towh akn terbuka pintu hati dia untuk aku...hehe...kalau doa aku menjadi...mak aiiii....
gembiranyew aku...kalau x menjadi...ak doakan yang terbaik lah untuk dia...hehe

No comments: