Monday, May 2, 2011

AKu TaK nAk sPeCIaL bF aK eNcEm......PLik x????hAhAhA

Asalammualikum n halloooooooooo smua....

okie ntry ari nie ialah ak x nak special bf ak encem.....plik x????plikkan....hehehe...
itu memang impian ak sejak dari dulu lagi...hehehe...nak tahu kenapa...ak x suka laki encem nie sbb playboy yoooowww....x suka campur benci campur tak nak...sumpah aku tak nak laki jenis nie....sebenarnyew koarang nak tahu ak kalau suka kat orang towh bukan dari paras rupa dia,harta pun x jgk...tapi ak pandang dari hati dia n cara dia hormat aku n sayang kat aku...adalah satu mamat nie,nak kata encem x lah sgt...tpi serius ak suka dia...memang lah ramai yang suka kat aku sebelum nie encem(bkn nak bngga diri,tpy kwn2 aku ckp encem,so maybe encem lah kan???)tapi koarang nak wat mcmmn kalau ak dah x berkenan yg ket encem2 towh...tpy mamat yang aku suka nie mcm x caya ak suka kat dia,n dia pown mcm x kasi hint jewk kat ak...so mcm kecewa lah jgk...ada satu kwn baik aku ckap mcm nie kat aku(nadhirah mgkin selama nie laki encem ak datang berduyun2 dpan ko nko senang bleh dpat,tpi laki yg x bpew encem mcm mamat yg ko suka towh susah untuk ko dapat sbb mgkin dia x suka pompuan yg cantik tapi pompuan yang memahami dia)tercengang ak dengar...tpy x pew...ak x sangka ar kan kwn ak ckapa aku cantik...walaupown ak sebenarnyew x cantik pown...maklumlah ak sedar spew diri ak...tpy serius ak suka gler kat mamat towh...n kalau lah dia bca blog nie ak harap mamat towh phm ak suka kat dia n sayang kat dia....
ak x nak bf yg encem n kaya...tpy ak nak yang sayang n memahami ak taw...koarang2 yg cuba nak try ak harap koarang phm...ak x berminat kat koarang wat masa nie...ikhlas dan jujur dari hati nurani aku..ak hanya suka kat mamat towh....ak x kisah orang ckap dia pew..yang penting aku suka n suka n suka n suka n sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
yg teramat sgt.....

hehehehe...harap koarang phm yek.....

sory entry kalai nie agak merapu meraban ckit....almaklumlah luahan hati lah katakan....
hehehehe....
luahan hati?????
jeng...jeng....
ok bye2 koarang.....

No comments: