Saturday, May 7, 2011

bIlA AKu NgADu kAt AyAH n Ibu KnApA Ak XdPaT Upu wAlAuPuN KEpUtUSaN aK EloK dRpD sEtenGaH oWnG....EmPH...

Asalammualikum n haloooooooooooo......

semalam ak sdiy gler sebab rmai kwn aku yang dapat upu...sedangkan keputusan aku lebih baik dari diaorang...sdiy gler kowt.....ak ngadu lah kat ayah n ibu ak...then diaorang ckap ak kena pikir positif...sebab mgkin rezeki diaorang...ayah n ibu ckap rezeki aku maybe yg lain...smlm ayah aku ckap rezeki dpat nikmati kemewahan...reezeki diaorang dpat msuk u sbb diaorang nak kejar kemewahan yg ak dah dpat...bak kata ayah ALLAH SWT towh maha adil...contohnyew kalau ak x dpat u..tpy ak dpat kamera,laptop,gi bangkok,dpat stay kat hotel mahal,bilik ade air conditioner,ramai owng syng aku n mcm2 lagi...mgkin ade betul gak ckap ayah aku...tpy ak nak sgt msuk u kerajaan...sbb ak teringin...hehehe...memang ibu ngan ayah mampu tanggung ak blajar kat swasta..tpy ak teringin nak msuk u kerajaan...especially uitm...nak sgt...tpy ak dah buat rayuan...n hopefully ak akan dpat lah ngan second rayuan nie...think positif nadhirah.....

owh okie....positif energy.....hooooorrrraaaayyyyyyyyyyyy.....

mood:sewel cmpur sdey....
hahaha....

bye2 u all n muaaaaahhhhhhh....

No comments: