Monday, May 9, 2011

dOc I Miss u LaH....

Asalamualikum n haloooooooooo....

okie mty koarang plikkan doc mana lak yang ak rindu nie....adalah satu doc nie yg selalu rawat bila ak demam kew sakit kew....pokoknyew bila turn ak skit jewk msti doc nie yg bertugas...tpy skrunk doc towh dah x bertugas kat cni dah...dia dah pindah jb...da dekat 7 bulan dia pindah jb...serius ak rindu kat doc nie...walaupown ak anti dia...tpy rindu lak bila dia x ade...emph...doc nak tahu skrunk kalau saya gi klinik msty saya x nak jumpa doc lain...sbb doc lain x kcau n wat lawak mcm doc wat kat saya...kalau doc lain x tnya pown pasal bm or lukis keronkong utk saya...cuma doc jewk yg wat mcm towh kat saya...kalau saya skit jewk msty doc ckap larat x???bila saya ckap x larat jewk,msti doc akan ckap ala ciannyew dia...sweet jewk bila dngr doc ckap mcm towh....saya suka bila doc usik saya walaupun dalam aty mcm nak karate jew...tpy bila diingat kembali memori yg doc lakukan kat saya towh...nak jewk saya putarkan kembali masa..tpy sayang saya bukan doraemon...doc bila kita bleh jumpa lagi yek???
saya rindu sgt kat doc...semenjak2 nie saya asyi teringat jewk kat doc...doc pown selalu dtng dalam mimpi saya...saya rindu gler kat doc...serius x tipu....
saya hrap satu hari nanti kita akan bertemu kembali...
doc i really missssssssss u so much.....

No comments: