Thursday, June 23, 2011

wEhEeeeeee~~~~~~ak saYaNg KOaRANg AS A fRIeNd....

Asalammualikum n haloooooooo....

hah ari nie saya nak cerita pasal 2 owng jejaka yg saya syng sbgai kwn saya....tapy saya sayang ayah saya lebih lorh...tu lah jejaka no 1 dalam aty saya...hehehehe....
okie back to the topic...msty koarang nak tahu kan spew jejaka yang ak sayang sebagai kawan towh...okie pertama rahman n then zainuddin...ak sayang diaorang as a friend...
kalau ak kuar jewk msty dua owg nie teman...tpy skrunk zai dah gi smbung blajar kat pahang dalam jurusan seni bina...so skrunk ak miss lorh kat dia...ak miss nak kuar jalan2 ngan dia...gosip ngan dia n yg paling ak miss nak berkongsi masalah ngan dia...wehhhh gikwang malaysia...ko tahu x ak miss kat ko lorh...tpy demi mengejar masa depan ko..ak rela menahan rindu nie...sbb yg terbaik utk ko adalah terbaik utk ak gak....hahahx...anyway zainuddin...ak doakan yg terbaik dalam hidup ko n semoga menjadi seorang yg berjaya okie...
then second jejaka ialah rahman....ecox rahman ade casting nak jadi model...hopefully dia dapat lorh...sory taw rahman ak x dapat tmn ko gi casting cox...tpy next time kalau ak ade masa ak tmn ko okie....n then sory sgt ak x tmn ko gi gunting rambut ari nie....sbb ak malas...but hopefully ko berjaya n dapat menjadi model cox...rahman chaiyok3....


yg purple shirt towh rahman then yg sebelah dia
zainuddin...
koarang ak syng koarang as a friend taw...

chaiyok3....

No comments: