Friday, July 15, 2011

sEbEnArNyEW.....

Asalammualikum n halooooooo....

hari ini cukup lah kan 1 bulan 3 ari saya x msj or call awak encik arnab.....
mgkin awak akan pikir selama nie pew yg saya wat dekat awak hanya untuk mempermainkan perasaan awak semata-mata...sbb saya dah x msj or call awak kan???
maybe this my false...sbb x msj or call awak dah....laki mana yg x pikir kalau soarang wanita yg dulu btul2 tunjuk yg dia sayang kat awak n suka kat awak...tapi dengan tiba2 jugak dia menghilangkan diri dan x bertanya khabar mengenai laki yang dulu dia kejar,dia sayang dan dia suka....kalau andai awak tahu kenapa saya buat mcm ini....adakah awak akan buang ego awak terhadap saya....saya ngaku saya x mnja mcm dak pompuan yg suka kat awak towh...dak pompuan towh blh edit gambar awak kat fb then selalu post kat wall awak yg menunjukkan awak towh penting bagi dia....saya jugak x mcm dak pompuan lain yg suka kat awak...yg x kan melawan bila awak cakap...setiap kali awak cakap saya akan melawan kalau saya x setuju dengan pendapat awak...saya degil x mcm dak yg edit gambar awak towh....bila awak suruh saya jumpa doktor...saya degil....saya x leh nak dijadikan sumber insipirasi untuk awak....x macam dak towh...saya still ingat lagi waktu mother's day...dak towh bgi insipirasi kat awak untuk ucapan hari ibu kepada mak awak...saya x leh wat mcm towh....bila awak majok...saya x pandai pujuk....bila awak cuba nak wat saya terasa...saya x pandai nak terasa....sbb saya x diajar utk terasa dgn bnda2 yg x sepatutnyew...saya x pandai panggil awak feeeelllloooooo....sbb saya rasa gedik......saya x pandai ambik aty awak...saya sentiasa wat awak marah...dulu bila awak suh saya panggil awak b waktu call..saya just blh sebut orang jewk...sbb saya gagap...bila awak call saya jewk saya jadi gemuruh...then bila saya call awak pown saya jadi gemuruh....saya pown x tahu kenapa....tpy saya rindu saat tersebut....saat yg hilang dari hidup saya secara tiba2....saya nie bukan sweet mcm dak pompuan lain yg akan manja ngan dak laki...saya x leh nak manja yg terover...sbb saya geli....seiap kali awak cuba nak manja ngan saya jewk...saya akan sakitkan aty awak then saya akan cakap nak karate x....then awak akan majok....awak x jawab call or msj saya selama beberapa hari.....tpy sbb saya sayang awak saya sbar pujuk dan menunggu...walaupown towh bkan perangai sebenar saya terhadap kaum laki...saya x kan pandang atau layan laki yg majok...sbb saya ego...tpy dgn awak saya cuba mengalah...namun mengalah saya selama ini...x membawa erti terhadap awak lagi....mungkin saya awak dah x ingat...mgkin jgk nama saya awak dah lupa....tpy nama dan perangai awak sentiasa dalam ingatan saya....saya rindu sangat kata awak...bila saya rindu hnya dua bnda pengubat rindu tersebut iaitu msj awak(saya simpan dari first kita kenal smpy lah last kita msj)then gmbr awak yg saya ambik curi2 dari fb(sory yek awak...tpy jgn risau saya x kan menderam awaknyew)dua bnda towh lah pengubat rindu saya terhadap awak.....
bila dipikir balik....mungkin saya mmng x sesuai dengan awak....
sbb saya x pernah jaga haty awak....
setiap kali saya baca msj yg awak antar kat saya dulu...saya akan menangis....
tpy kalau sekarang saya menangis x berlagu....saya tahu saya x kan dpat EN ARNAB
saya balik.....x pew lah awak saya doakan awak berjaya dalam hidup yek...
EN ARNAB SAYA MINTAX MAAF SBB SAYA X CONTACT AWAK LAMA SBB SAYA RASA SAYA X SESUAI UTK AWAK...SAYA JUGAK RASA EN ARNAB X SUKA OR SAYANG SAYA LEBIH DARI KAWAN...SO SAYA HARAP SAYA  X ADE IMPAK YG MENDALAM TERHADAP HIDUP EN ARNAB....
EN ARNAB SAYA SUKA BILA EN ARNAB MINTAX CHOKI2 KAT SAYA....
EN ARNAB....TX 4 EVERYTHING OKIE....
WALAU SAY X DAPAT RAPAT NGAN EN ARNAB LAGI....
EN ARNAB SENTIASA ADE DALAM ATY SAYA EN ARNAB...
WALAUPOWN EN ARNAB X BACA BLOG SAYA YG AGAK KEBUDAK-BUDAKKAN INI...TPY SAYA TTP NAK MELUAHKAN ISI HATY SAYA TERHADAP EN ARNAB DIDALAM BLOG..:=(

No comments: