Sunday, August 7, 2011

aKu bErHaRaP kAU kEmBaLi kePaDa YaNg DuLu....

Asalammualikum n halooooo.....

wahai pembaca blog ku ini...aku mengaku bahawa aku kalah lagi untuk cuba melupakan EN ARNAB....
aku cuba untuk buat happy dan tak teringat kepada dia tapi aku kalah lagi,,,,aku berharap yang dia akan kembali...aku mahu EN ARNAB yang dulu...tapi ak rasa itu semua tak akan menjadi kenyataan aku...aku cuba untuk membenci dia...cuba untuk mencari kelemahan dia...makin aku cuba...makin kuat sayang dan suka aku terhadap dia....EN ARNAB....benar ke tak ada sedikit pun awak mempunyai perasaan terhadap diri saya yang serba kekurangan ini???sekarang bila saya msj EN ARNAB...EN ARNAB tak balas...kau hanya diam seribu bahasa....EN ARNAB tahu tak sebenarnyew nadhirah azlan terlalu menyayangi dan suka mugkin juga cinta terhadap EN ARNAB....EN ARNAB tahu walaupown seribu lelaki yang datang untuk menambat hati NADHIRAH AZLAN....hati NADHIRAH AZLAN hnya kepada EN ARNAB...aku selalu berdoa supaya aku dan  dia semakin rapat...tapi nampaknyew aku dan EN ARNAB semakin jauh....aku tak tahu macammana nak menambat hati EN ARNAB lagi....walaupun pengenalan kita hanya melalui ruangan muka buku...tapi NADHIRAH AZLAN boleh suka dekat EN ARNAB...sedangkan didunia yang nyata...ramai yang NADHIRAH AZLAN boleh pilih....betul cakap orang kalau dah suka benda lain kita dah tak nampak selain orang yang kita sayang....tapi kalau memang tidak ada sedikit pun perasaan EN ARNAB terhadap saya....saya berharap EN ARNAB dapat menemui seorang gadis yang teristimewa....mugkin ditakdirkan EN ARNAB bukan milik NADHIRAH AZLAN....perempuan yang berjaya menambat hati EN ARNAB adalah perempuan yang bertuah kan....mungkin saya tak sesuai untuk EN ARNAB YG TERLALU istimewa....saya redha EN ARNAB....walaupun saya terpaksa melihat EN ARNAB bersama orang lain...tapi saya akan cuba senyum....walaupun didalam saya menangis...tapi demi kebahagiaan EN ARNAB...saya sanggup....SAYA SENTIASA ADA DENGAN EN ARNAB....:)

IF I NEED TO SMILE INFRONT OF YOU EN ARNAB...I WILL DO IT...EVEN INSIDE I WAS CRYING....YOUR HAPPINESS IS MORE IMPORTANCE....SEE YOU HAPPY....WILL MAKE MY FACE A SMILE...:=)


2 comments:

CHEQ _FARIZA said...

SABAR AWK....KADANG2 ALLAH TEMUKAN DENGAN INSAN YANG SALAH DULU SEBELUM KTE JUMPA MR RIGHT KITER....

NADHIRAH STORY FAIRYTALE said...

tx awak....:)