Sunday, August 21, 2011

AKU dAh NaK mEGAlAh DaH...

Asalammualikum n haloooo semua....

sorry lah koarang kalau sekarang nie aku jarang update blog...almaklumlah raya dah nak dekat...so persiapan raya lah didahulukan baru blog kan???hehehe...okie back to the topic aku hari ini...mesti koarang pelikkkan...aku nak mengalah apa lah pulak nie kan???okie senang citer..aku dah tak nak mengejar EN ARNAB lagi...dengan ini NADHIRAH AZLAN menyatakan bahawa nadhirah tak akan menawan hati EN ARNAB LAGI...mesti koarang pelik kenapa aku tiba-tiba nak mengalah lak nie kan...terus-terang aku cakap...aku dah penat...dan lagipun aku nampak macam en arnab ada suka kat satu budak perempuan yang belajar sama dengan dia...then aku tengok budak perempuan tuh macam suka kat dia jewk...so aku tak nak menjadi orang ketiga lah...memang ditakdirkan aku dengan en arnab tak ada jodoh....nak buat macammana kan???hidup mesti diteruskan.....
then aku tak akan berfikir pasal percintaan buat masa sekarang...sebab aku nak fokus dekat masa depan aku...and banyak benda yang aku nak capai....so bab hati ketepi lah dulu...hehehe:)

No comments: