Wednesday, August 10, 2011

AkU tAkUt......

Asalammualikum n halooooooo semua.....

takut disini tak bermaksud aku takut kepada hantu atau jin....tapi takut aku disini membawa maksud aku takut untuk sayang seorang lelaki lebih dari seorang kawan...takut untuk jatuh dan kecewa seperti dulu....tapi apabila melihat kawan-kawan ku yang sedang asyik bercinta nie...kadang-kala timbul perasaan cemburu....cemburu terhadap mereka...kerana mempunyai seseorang yang menyayangi mereka dengan sepenuh hati dan jiwa...sedangkan aku hanya takut untuk menerima kasih dari mana-mana lelaki...sebab takut jatuh seperti yg sebelum ini.....sampai bila perasaan takut dan kecewa ku ini akan hilang???mungkinkah tak ada seorang lelaki pun yang dapat menambat hati ku yang kecewa dan taku ini????tapi aku percaya satu hari nanati akan ada seoarang kumbang yang dapat melembutkan hati ku ini serta membuat aku percaya kepada kewujudan cinta....:=)


broken heart......

cry is the best medicine for me..:=)

but now YOU KNOW that I really love you....AND you break my heart




No comments: