Tuesday, August 23, 2011

FiNalLy I KnoW The AnSwEr EN ARNAB....:=)

Asaammualikum n halooooooooo semua...:)

EN arnab,sekarang saya tahu kenapa yang awak tak pernah ada perasaan dekat saya....tadi saya bukak laman muka buku...saya nampak awak tulis kat relationship awak dekat muka buku yang awak enggaged with someone(nama tak boleh disebut)awak tahu tak perasaan saya masa tuh macammana???saya dah delete semua mesej dan gambar awak yang saya simpan selama 6 bulan ini awak....terima kasih untuk segalanyew....saya dah jadi speechless awak...:)saya dah faham sekarang cinta yang bertepuk sebelah tangan,mesti tak akan menjadi..tak guna saya sayang seseorang yang tak pernah anggap saya wujud dalam hidup dia...betul cakap orang saya patut terima orang yang sayang dan cinta dekat saya...walaupun saya tak suka orang tuh...kalau saya buat macam tuh...mesti saya tak kecewakan awak???tapi thanx for the everything yek..:)

No comments: