Wednesday, August 17, 2011

jANgAn pErNah MEngAlAh....:=)

Asalammualikum n halooooooooo semua....

hari ini nadhirah nak tulis yang nadhirah tak nak mengaku kalah terhadap EN ARNAB...bukan sebab nadhirah berlawan dengan dia atau apa-apa yek..tapi nadhirah tak akan mengalah untuk mecuba nasib lagi sekali...mana tahu kali ini kot-kot nadhirah berjaya menambat hati EN ARNAB...hahahaha...walaupun setiap malam nadhirah just hantar mesej untuk wish selamat malam dekat dia...nadhirah tak kisah kalau dia kadang-kadang balas..kadang-kadang tak...nadhirah akan terus hantar mesej kat dia..dan memberi semangat kat dia....biar dia sampai muak...nadhirah tak kisah...sebab nadhirah nak tunjukkan yang nadhirah betul-betul suka dekat dia...and nadhirah jugak nak tunjukkan dekat dia bahawa tak semua perempuan tuh jahat yang macam dia fikir...tapi kalau satu hari nadhirah tahu yang EN ARNAB dah ade ikatan dengan siapa-siapa...nadhirah akan berhenti untuk menawan hati EN ARNAB...sebab nadhirah tak mahu menjadi perosak hubungan koarang....tapi selagi EN arnab tak ada ikatan...selagi tuh nadhirah masih ada peluang....walaupun nadhirah cuba melalui mesej atau call...tak apa...belum cuba belum tahu...hahaha...kalau lah en anab dekat dengan nadhirah....mungkin tiap-tiap hari nadhirah akan bagi satu kad yang mempunyai kata-kata semangat dan choki-choki...mungkin jugak nadhirah akan bagi sarapan untuk en arnab..bila en arnab sakit...nadhirah akan masakkan bubur untuk en arnab dan bagi en arnab makan ubat...supaya en arnab sihat...kalau en arnab tengah sedih...nadhirah akan cuba untuk mengembirakan en arnab....kalau en arnab marah..nadhirah akan cuba untuk en arnab gembira dan senyum semula....biarlah orang cakap nadhirah gila atau apa pun..nadhirah tak kisah...nadhirah akan cuba untuk menjadi yang terbaik di mata en arnab...tapi kalau kita memang tak ada jodoh..nadhirah akan buat semua itu sebagai kawan kepada en arnab..:=)
tapi nadhirah tak akan pernah mengalah...walaupun ramai yang suruh nadhirah lupakan en arnab...nadhirah tetap menunggu en arnab...
kalau dalam satu cerita taiwan tuh seoarang gadis tuh sanggup mengejar dan menunggu orang yang disayang tuh selama 5 tahun...tak salah kalau nadhirah mencuba jugak..:=)

yup saya tak akan berputus asa..:=)

No comments: