Friday, August 5, 2011

tErkEzUt TahU...:=)

Asalammualikum n halooooooooooooo semua.....


wah entry kali nie tajuk dia terkezut....pew towh terkezut....terkezut adalah tekejut....bahasa melayu dia shock....hahaha..pew yg terkezut nyew lak kan??x ade ari towh kan aku gi klang so ak jumpa lah cousin2 ak kan....then ade lah satu cousin aku nie yg terbaik..nak cari jodoh utk aku...hahaha.....kelakar2...mcm ejen cari jodoh tawu...sebenarnyew hati aku dah hot time towh...nasib baik aku x ambik seribu langkah nak menunjukkan karate aku kat dia...tpy disebabkan cousin lah katakan...so sbar jew lah...walaupown menguji kesabaran...lps towh ade lak seorang cousin aku....dia ckp dira sbnarnyew dah ade eheemmm2 kan....lps towh ak tnya eheemmm2??binatang pew towh???hehehe...lps towh dia ckp special bf...terkedu ak time towh....then demi nak control macho dan keadaan..aku ketawa sambil kata mana ade....tup-tup boleh pulak cousin aku towh cakap..hbis yg tulis ayat berbunga dalam ruangan muka buku towh npew???time towh ak senyum mcm kerang busuk tawu...nasib baik muka x jadi merah...then aku ckp towh sjew jewk....lps towh dia ckap owh nak tulis novel cinta yek dalam muka buku???then aku terkedu lagi ckali....then aku ckp lah...aaahhhh...mana tahu blh jadi novelis lps nie....hehehe....then dia ngan cousin aku lagi seorang ketawa terbahak-bahak...aku pown ketawa lah sama...tapi time towh dalam keadaan malu campur cuak...tapi mmng sejujurnyew aku x ade ehemmmm2 mcm yg diaorang ckap kan towh..hehehe....
bila kita makin besar nie makin banyak soalan cepumas kan???
seram kadang-kadang...tpy nak wat mcmmn lumrah hidup lah katakan...

 agak-agaknya mcm nie kowt muka ak time terkezuttttt kowt???hehehehe:=)

No comments: