Thursday, November 3, 2011

cermIN MATa baRu...:)

Asalamamualikum and halooooooooo everyone....

topic hari nie adalah cermin mata baru....sebenarnyew nak show off  sikit...almaklumlah first time aku buat cermin mata yang ada power....hahahahaha...sebelum nie aku memang ade rabun..tapy disebabkan nak lawa,walaupun tak lawa pun aku nie....so tak ada nyew aku nak pakai cermin mata towh...tapi disebabkan keadaan yang mendesak(tak mendesak tapi terpaksa sebenarnyew,almaklumlah eden nak msuk balajar dahhh....nak tak nak...hang kena jugak pkai cermin mata...kalau tak hang,aku balun satgi)ayat agak ganas kedengaran...tapy nak buat macammana dah memang realiti sejak azali.....bukan anak pak cik azli okie...gurau...tak ada kena-mengena antara yang pengsan atau muntah...hahahaha...:)
oittttt nadhirah azlan hang kata ari tuh hang nak buat next entry lebih bernakna...awatnyew entry nie nak show off hah???ADA AKU KISAH......:p
tapi first time aku pakai cermin mata tuh..samasa aku try berjalan-jalan guna cermin mata,terasa aku jalan atas angin....sebab effect first time pakai lah katakan...nasib baik aku tak jatuh atau terlanggar pintu...kalau tak...malu lah wehhhhhhhhhhhhhhhh...mana nak letak muka aku yang terlampau sweet gitu....jangan jeles...hahaha....aku gurau jewk...tapi bila dah lama-lama...aku rasa okey and yang paling best semua tulisan aku nampak besar dan aku boleh nampak orang dengan lebih jelas...lepas nie tak ada lah orang mengadu kat aku...yang aku nie tak nampak diaorang...bila jalan buat macam tak kenal....almaklumlah orang rabun macam aku nie..dia tak nampak benda yang dekat dengan dia...alaaaaa kalau jauh kau nampak kew????
entahlah.....
okie tak mau merapu lagi....so gambar dibawah saja nak tunjuk aku posing dengan cermin mata baru...hahahahahhaha....yang penting tak mau jeles-jeles na...:)

muka yang paling menyampahkan.....weheeeeeeeeeee


No comments: