Saturday, November 26, 2011

uitm SerI iSkAnDaR..:)

Asalamualikum n haloooooo semua....

im back again guysssssss....weheeeeeeeee...sorry sebab dah lama aku tak update this blog...sebab terlampau busy dengan kemasukan ke uitm seri iskandar....uitm dihati ku....wheeeeeeeee..:)yeahhhhhhhh sekarang uitm memang dihati aku...sayang uitm ketat-ketat..lagi-lagi interior design...wahhhhhhhhhh tak payah waaa cakap sama lu lah kan...memang mendalam perasaan cinta aku terhadap interior design dengan uitm....memang tak boleh peracya...tapi serius aku tak tipu(sambil buat muka kesian)....hehehe..okie first aku sampai uitm seri iskandar agak berat untuk melangkah..ibarat membawa muatan seberat 10 ribu tan...sah-sah tipu...lama-lama makin suka lah pulak...tapi aku benci tapi rindu dekat mds...MDS for what yek???MDS singkatan untuk minggu destini siswa/siswi..dalam bahasa manja....minggu mendera junior baru....weheeeeeee...tapi tak lah teruk...cuma pergi balik..main jalan-jalan,turun naik bukit jew....:)sambil berlari-lari anak....disamping memegang tangan kawan-kawan anda dengan penuh keeratan...sweet tak???of course lah sweet....hahahaa...sweet like a sugar....walaweiiiiiiiii...okie lepas habis minggu mds...minggu belajar lah...minggu pew lagi kan..minggu suai kenal...kenal lah sangat....tapy  serius ak menyampah dengan satu mamat sengal...mamat yang kejar aku waktu interview...dah lah satu kelas lak dengan aku..memang terbaik...first day dah kenakan aku 3 kali beb...ulang sekali lagi...3 kali bebbbbbbbbbbb.....memang terbaik...lepas towh boleh tanya kita pernah jumpa kew???wahhhhhhhh mamat nie...over siot....mamat tolong lah jangan sakat aku...aku tak suka lah....:)
tak mau citer lagi...sebab stressssssss dengan itu mamat lah...:)
tapi mak aku cakp jangan benci..nanti jatuh cinta...okie mamat aku suka ketat-ketat kat kau lah...nati mesti terbalik kan???hahahahaha:)
anywayyyyy peaceeeee yawwwwwww...:)


say peaceeeeeeeee everyone....
muahhhhhhhhh...i love you all...:)

No comments: