Friday, March 9, 2012

happyyyyyyyyyyyy...:)

Asalammualikum and halooooo semua....

weheeeee~~~~`lamanyew nadhirah azlan tak update this blog..rasa macam dah berhabuk dah this blog....jap2 nak bersihkan this blog....zoommmm...vrooooommmmm....(xade kena-mengena langsung bunyi tersebut dengan mengupdate blog nadhirah azlan)hehehe...back to the topic....wehhhhhhhhh koarang aku happy gilaaaaa weeehhhhhh...serius x tipu...sambil buat muka comel...pewittttttt....hehehe....nak tahu kenapa...hari nie last submissin terakhir untuk interior design....weheeeeeeeeeeeeeee...best gler wehhhhhhhhhh..rasa macam beban yang membawa lori trelar dah hilang(ibarat jewk okie)ngeeee.....perghhhh rasa dunia nie ana yang punya lah....hahaha....lepas towh tak lama lagi...cuti semmmmmmmmmmm is beginnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....ngeeeeeeeeeeeee im so excited actually....rindu nak balik rumah...rindu nak jumpa CIKGU PAH(cikgu saya rindu ketat-ketat kat cikgu),rindu kat kawan-kawan and especially saya rindu kat parent yang paling saya sayangi....MOM AND DAD I LOVE FOREVER AND EVER...weheee~~~~...tapi terbawak jugak dengan sedikit perasaan sedih....sebab tetttttttttt...aku rasa macam aku dah jatuh cinta...tapy semua macam terlambat jewk....biarlah takdir yang menentukan segalanyew...aku harap aku bleh terus berhubung dengan dia....tapi entah lah....sbb dia tengah jatuh haty dengan smene yang aku sendiri tak dapat tahu lagi...:( ANYWAY im stilll happpyyyyyy....

nampak tak kegembiraan disitu...weheeeee~~~~~~

No comments: