Saturday, March 31, 2012

I MISS THIS PERSON...:)

ASALAMMUALIKUM AND HALOO SEMUA...

entry kali nie agak pelik kowt...whatever lah...saya rindu dengan seorang mamat nie...rindu tahap giler lah...dia bukan boyfriend saya,mahupun kekasih hati...sah-sah lah bukan kekasih hati atau buah hati sebab saya mana ada kepel okie....selama 19 tahun nie saya mencatat rekod dalam kumpulan saya...saya tak kepel...mampu kau?
hahahaha...okie this person kan...dia selalu ajak saya main lawan pemedam,main angry bird,teman dia pergi tandas,teman dia main dengan kucing...and macam-macam lagi lah...yang pasti dia adalah cousin saya nama dia aizat...comey tahu tak..:)

okiee this person lah saya rindu...nama dia aizat..:)comey kan..:)

p/s:okie this person saya rindu sangat...saya ingat lagi sebelum saya masuk uitm perak...this budak comey cakap kat saya..kak dira nanti belajar lah kat shah alam...sebab dekat dengan klang..nanti kak dira duduk umah tok(wan a.k.a nenek)nanti boleh main dengan aizat...lepas towh aku cakap..nanti mak ngah and pak ngah siapa nak teman diaorang aizat..alaaaaa kak dira duduk lah dengan tok...jangan balik dari rumah tok sampai kak dira habis beljar..tak payah balik kl pun tak apa...alaaaaa2...ini budak buat saya ketawa....seriously i miss this budak...tak apa aizat nanti ka dira pergi rumah tok kita main lawan pemadam lagi okie...:)

2 comments:

Tihara said...

ooo comelnye entry ni :)

jum join segmen akak nak
:)

man said...

blh2,,hehehe