Saturday, May 5, 2012

The lastttt enTRy in this blog FOR En aRnAb..:)

ASALAMMUALIKUM AND HALOOO SEMUA..:)

FIRSTLY,saya nak mohon maaf kalau entry kali nie agak melalut and penuh perasaan yang entah apa-apa kan...this entry actually special for en arnab..:)..en arnab saya nak mintak maaf kalau selama nie saya banyak kutuk awak kat blog...saya harap awak paham...sebab masa tuh saya kecewa sangat awak....tapi sekarang saya dah dapat ubat segala kecewa itu awak...masa mula-mula dulu..memang sakit...sakit dia hanya tuhan jewk yang tahu...masa tuh semua kawan baik saya dah nampak ade sesuatu yang lain dekat diri saya...sebab waktu towh semua tngk mata saya Asyik berair..muka muram...bila diaorang cerita sesuatu benda yang lucu...saya hnya mampu tersenyum paksa..tapi ALHAMDULILAH...setelah beberapa bulan...saya dapat pulihkan diri saya semula kepada nadhirah azlan yang dulu..mungkin jugak sedikit penambahan baru....:)penambahan baru disini bermaksud saya dah susah nak suka kat seseorang...and saya lebih gembira sendiri..walau kadang-kala rasa sedih tengok kawan-kawan yang lain ade orang yang disayangi disisi...tapi awak..saya tak salahkan awak...malahan saya ucapkan terima kasih sebab jadikan saya seorang yang lebih tabah...:)en arnab saya ucapkn taniah kepada awak dan tunang...saya harap awak tOlOng jaga dia baik-baik yek..:)mungkin dulu saya sayangkan awak sangat-sangat...tapi sekarang saya yakin dan bangkit menjawab...saya sayang awak tapi sebagai kawan...past is past...kata-kata akhir tolong jaga si dia dengan baik awak...dia yang terbaik untuk awak...
tomeykan...lalalalalalalala~~~~

p/s:TERIMA KASIH YANG TERAMAT SANGAT DEKAT EN ARNAB..:)TA TA..:)AND TANIAH...:)

ubat saya adalah ibubapa saya...:)


No comments: