Wednesday, May 2, 2012

ROJAK PASEMBUR

ASALAMMUALIKUM AND HALOOOO SEMUA..:)

jap-jap koarang eh dah berhabuk dah blog cek na....mak aiiiiiiii...dah-dah aku dah kembali melalut dah kat blog nie balik...nak active kat blog lah sekarang nie...asyik active kat facebook and twitter jewk!tak boleh jadi macam nie...so back to blog again okie wahai pembaca-pembaca sekalian....lalalala~~~kenapa nadhirah azlan tak mahu active kat twitter and mukabuku adalah mengelak diri daripada orang yang saya suka....bwahaa~~~tak mau dah cintan-cintun nie...sbb selalu kecewa...so better tak payah!aissshhhh...opsssss sebelum terlupa...aku nak mintax maaf kat koarang kalau post kali nie agak melalut dan merapu...sebab dah nama pow rojak pasembur....bwahaaaaaa~~~~~~~okie minggu lepas saya dapat jumpa nenek and atuk yang dah lama saya tak jumpa...I MEAN ATUK AND NENEK ANGKAT....yeahhhhhhhhhhhh2..best tawu....rasa dunia ana yang punya...lalalalala~~~~~then pergi kenduri kak sue kat tapah belah pihak lelaki...awwwwwwwwwww sweeettttttttttttttt.....ngeeeeee..yang paling best dapat jumpa satu akak yANg saya rindu....kak safia...roomate saya dekat uitm seri iskandar...rinduuuuuu sehhhhh sama itu kakak...and terubat sikit rindu bila jumpa dia...hehehe....kat sini kalau nak melalut kat blog tak boleh nak tulis sikit-sikit...kena tulis panjang berjela tak macam kat twitter and facebook...sedihhhhhh tawu!tapi tak apa....kata nak active kat blog kan

p/s:post kali nie tak ada gambar...n sorry kalau merepek and plik punya post...

kata-kata terakhir:kalau koarang nak baca...baca lah...kalauxnak...ok baiiiiiiiiiii....gue enggak memaksa lu orang untuk membacanyew sehhhhhhh...:)muaaaahhhh...love u aalllll..:)

No comments: