Thursday, November 8, 2012

pengakuan

ASALAMMUALIKUM AND HALOO SEMUA

wahhhh dah lama sangat saya tak update blog kan.....soryyy...sebab saya a litlle bit busy and have a problem....hari nie tak adalah nak bercerita panjang rasanyew...sebab tak tahu nak cerita apa..tapi aku nak buat pengakuan yg aku dah simpan selama tiga bulan....actually aku dah quit from interior architecture....sebab hati aku bukan dekat situ..tapi bnda lain....memang susah nak buat keputusan tersebut..tapi aku harus buat untuk mengjar cita-cita aku....dan untuk intake kedua aku berharap aku dapat semula masuk kew uitm dalam bidang tourism atau business...and aku harap koaang doakan untuk aku....:)
even dia dah kuar keputusan...tapi aku boleh buat rayuan...dan aku harap aku dapat.....wish me best of luck okie...:)

sincerely:NADHIRAH AZLAN

best me of luck...

and pray for me everyone.....

:)

1 comment:

✿A I N A A✿ said...

wah wah, all the best ye sis! semoga tercapai cita2 sis tu ye