Tuesday, July 29, 2014


ASALAMMUALIKUM AND HELOOOO....:)

hye you all,lama kan tak jumpa...kita rindu kat pembaca blog kita sangat-sangat....nampak sangat menyampahnya kan....LANTAK lahhh...ini blog saya...so suka hati sya lah kan...kan...kan...kan....okie...nampaknya dah berbulan dan bertahun saya dah tak update kan....hmmmmm..pew nak jadi pun tak tahu lah dengan blog saya ini.Tiba-tiba hari ini terasa sangatlah rajin nak update,so saya pun membiarkan jari-jemari menari menaip post untuk kali ini....Sebelum terlewat saya nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFIRI & MAAF ZAHIR DAN BATIN JIKA TERKASAR BAHASA ATAUPUN PERBUATAN kat uolsssss okiee...:)anyway saya cuma nak cakap hari ini raya ketiga...saya berada di office berpratical...ecehhhh nak tunjuk rajin lah kan...sebenarnya idakk lahh...cuma teman nak kabo teman dah start berpratical...dan cepatkan masa berlalu...ewahhhhh....bukannya tak dapat cuti cuma nak feeling-feeling keje tima raya macammana...so nie tengah mencuba lah...hahhahahaa...and FYI minggu depan baru saya ambil cuti...5 hari kauuuu..tamakkk sungguh..nak membalas tak ambil cuti time raya lah katakan....hahahahhaha...:P

lastly,saya pun tak tahu nak cakap apa dah...mungkin lepas ini nak akan rajin update kot..mugkin lahh..itu pun belum tentu lagi...hahahahah....kalau rajin lah dengan tak sibukkk....sebelum terlupa saya nak beritahu reader semuaa sekarang saya ade membuat bisnes kerepek bukan untuk raya jewk...kalau siapa yang nak buat door gift time weeding,birthday party ke atau apa-apa majlis...boleh lahhh menghubungi saya..cewahhh...nak tngk contoh door gift yang saya buat???nantikan yek...saya akan upload...In Shaa Allah next post...:).Malahan itu...saya tengah buat promosi clearance body mist from victoria secret untuk 250 ml dan 120 ml....harga untuk 250 ml RM 38,tapi kalau beli 2 BOTOL dapat RM 70...:)
kalau 120 ml pulak saya jual RM 20....beli banyak dapat lagi diskaun..tapi memandangkan clearance stok kan...nak maklumlah tak semua jenis body mist ada...tapi kalau berminat...boleh menghubungi saya kat akaun FACEBOOK saya    CLICK SINI

okielahhh saya memohon untuk mengudurkan diri...ada masa kita berjumpa lagi....sekali lagi saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....:)

LOVE YOU ALL....
 

No comments: